Super je bit’ različit!

Nositelj projekta: Hrvatski savez gluhoslijepih osoba Dodir

Trajanje projekta: 1. rujna  2024. – 31. kolovoza 2025.

Vrijednost podrške: 17.806,79 €

Davatelj sredstava: Ministarstvo znanosti, obrazovanja i mladih

 

Opći cilj: Opći je cilj programa stjecanje novih znanja, vještina, stavova i vrijednosti, kompetencija djece i mladih s područja hrvatskog znakovnog jezika, komunikacije gluhoslijepih osoba i načina pristupa gluhoslijepim osobama.

 

Specifični ciljevi:

Specifični su ciljevi:

– upoznati djecu i mlade s kulturnom baštinom hrvatskog znakovnog jezika kao dijela hrvatskoga nacionalnog. identiteta

– stvarati inkluzivno okruženje za obrazovanje gluhoslijepe, gluhe i nagluhe djece

– senzibilizirati djecu, učenike i nastavnike za prihvaćanje različitosti

– podizati svijesti o potrebama osoba sa senzoričkim oštećenjima među djecom i mladima – promicati volontiranje u radu s gluhoslijepim osobama među djecom i mladima

 

Mjesto provedbe projekta: Grad Zagreb i Zagrebačka županija

 

Očekivani rezultati:

­– provedene edukativno-informativno-iskustvene radionice u 15 odgojno-obrazovnih ustanova za djece i mladih;

– stečeno znanje o hrvatskoj dvoručnoj abecedi, načinima komunikacije i pristupu gluhoslijepim osobama;

– razvijene kompetencije kod djece i mladih: komunikacija na stranom jeziku, komunikacija na materinskom jezikom, kulturna svijest i izražavanje, građanska i socijalna kompetencija,

– osmišljen, prilagođen i tiskan edukacijski materijal: kartice s dvoručnom abecedom, plakati, straničnici (bookmark);

– informirana šira javnost i upoznata s provedenim aktivnostima projekta Super je bit’ različit!

 

Korisnici projekta:

– djeca i mladi;

– djeca s poteškoćama u razvoju;

– djelatnici u vrtićima, osnovnim i srednjim školama, voditelji, odgajatelji, nastavnici, roditelji;

– volonteri.

 

Aktivnosti:

–  upravljanje projektom

–  osmišljavanje, dizajn, grafičko oblikovanje i tisak edukacijskih materijala za radionice

– provođenje radionica, namijenjenih djeci i mladima, s područja gluhosljepoće i hrvatskog znakovnog jezika koja se provodi u vrtićima / školama

– promidžba i vidljivost

Skip to content