Super je bit’ različit!
Nositelj projekta: Hrvatski savez gluhoslijepih osoba Dodir
Trajanje projekta: 1. rujna 2024. – 31. kolovoza 2025.
Vrijednost podrške: 17.806,79 €
Davatelj sredstava: Ministarstvo znanosti, obrazovanja i mladih
Opći cilj: Opći je cilj programa stjecanje novih znanja, vještina, stavova i vrijednosti, kompetencija djece i mladih s područja hrvatskog znakovnog jezika, komunikacije gluhoslijepih osoba i načina pristupa gluhoslijepim osobama.
Specifični ciljevi:
Specifični su ciljevi:
– upoznati djecu i mlade s kulturnom baštinom hrvatskog znakovnog jezika kao dijela hrvatskoga nacionalnog. identiteta
– stvarati inkluzivno okruženje za obrazovanje gluhoslijepe, gluhe i nagluhe djece
– senzibilizirati djecu, učenike i nastavnike za prihvaćanje različitosti
– podizati svijesti o potrebama osoba sa senzoričkim oštećenjima među djecom i mladima – promicati volontiranje u radu s gluhoslijepim osobama među djecom i mladima
Mjesto provedbe projekta: Grad Zagreb i Zagrebačka županija
Očekivani rezultati:
– provedene edukativno-informativno-iskustvene radionice u 15 odgojno-obrazovnih ustanova za djece i mladih;
– stečeno znanje o hrvatskoj dvoručnoj abecedi, načinima komunikacije i pristupu gluhoslijepim osobama;
– razvijene kompetencije kod djece i mladih: komunikacija na stranom jeziku, komunikacija na materinskom jezikom, kulturna svijest i izražavanje, građanska i socijalna kompetencija,
– osmišljen, prilagođen i tiskan edukacijski materijal: kartice s dvoručnom abecedom, plakati, straničnici (bookmark);
– informirana šira javnost i upoznata s provedenim aktivnostima projekta Super je bit’ različit!
Korisnici projekta:
– djeca i mladi;
– djeca s poteškoćama u razvoju;
– djelatnici u vrtićima, osnovnim i srednjim školama, voditelji, odgajatelji, nastavnici, roditelji;
– volonteri.
Aktivnosti:
– upravljanje projektom
– osmišljavanje, dizajn, grafičko oblikovanje i tisak edukacijskih materijala za radionice
– provođenje radionica, namijenjenih djeci i mladima, s područja gluhosljepoće i hrvatskog znakovnog jezika koja se provodi u vrtićima / školama
– promidžba i vidljivost