Standardi kvalitete pružanja usluge prevoditelja i intervenora za gluhoslijepe osobe
Hrvatski savez gluhoslijepih osoba Dodir od svojih samih početaka pruža socijalne usluge za gluhoslijepe osobe. S našim razvojem, raste i kvaliteta i spektar naših usluga te ujedno i broj korisnika. Službe podrške traže definirane standarde koji će poslužiti kao djelotvoran mehanizam za osiguranje kvalitete u pružanju usluga te koji će omogućiti razvoj i širenje mreže usluga prema korisnicima. Nadalje, svrha je da se jasno definira okvir unutar kojeg je moguća i bolja procjena kvalitete usluga.
Hrvatski savez gluhoslijepih osoba Dodir izradio je, koristeći smjernice Ministarstva socijalne politike i mladih, Standarde kvalitete socijalnih usluga za gluhoslijepe osobe koji se temelje na osnovnim etičkim stavovima i vrijednostima, koji osiguravaju human život i rad sa gluhoslijepim osobama, tj. dostojanstvo, poštenje, toleranciju, spremnost za dijalog i rješavanje konflikata, slobodu, nezavisno donošenje odluka i osobni integritet.
Prema gore navedenome, osigurati kvalitetnu podršku osobama s gluhosljepoćom jest nužnost i jedini uvjet kojim one mogu postići ravnopravnost i neovisnost.
Uloga svakodnevne podrške neprocjenjiva je u omogućavanju neovisnog i aktivnog života gluhoslijepe osobe. S obzirom na vrstu oštećenja i njegove posljedice, odgovornost pružatelja usluga je velika te se svakako trebaju uvesti standardi kvalitete kako bi se osigurala kvalitetna usluga.
Download PDF brošure.
Standardi kvalitete pružanja usluge prevoditelja i intervenora za gluhoslijepe osobe