Standardi kvalitete pružanja usluge prevoditelja i intervenora za gluhoslijepe osobe

Hrvatski savez gluhoslijepih osoba Dodir od svojih samih početaka pruža so­cijalne usluge za gluhoslijepe osobe. S našim razvo­jem, raste i kvaliteta i spektar naših usluga te ujedno i broj korisnika. Službe podrške traže definirane standarde koji će poslužiti kao djelotvoran mehanizam za osiguranje kvalitete u pružanju usluga te koji će omogućiti razvoj i širenje mreže usluga prema korisnicima. Nadalje, svrha je da se jasno definira okvir unutar kojeg je moguća i bolja procjena kvalitete usluga.

Hrvatski savez gluhoslijepih osoba Dodir izradio je, koristeći smjernice Mini­starstva socijalne politike i mladih, Standarde kvalitete socijalnih usluga za gluhoslijepe osobe koji se temelje na osnovnim etičkim stavovima i vrijed­nostima, koji osiguravaju human život i rad sa gluhoslijepim osobama, tj. do­stojanstvo, poštenje, toleranciju, spremnost za dijalog i rješavanje konflikata, slobodu, nezavisno donošenje odluka i osobni integritet.

Prema gore navedenome, osigurati kvalitetnu podršku osobama s gluhoslje­poćom jest nužnost i jedini uvjet kojim one mogu postići ravnopravnost i neovisnost.

Uloga svakodnevne podrške neprocjenjiva je u omogućavanju ne­ovisnog i aktivnog života gluhoslijepe osobe. S obzirom na vrstu oštećenja i njegove posljedice, odgovornost pružatelja usluga je velika te se svakako tre­baju uvesti standardi kvalitete kako bi se osigurala kvalitetna usluga.

 

Download PDF brošure "Standardi kvalitete pružanja usluge prevoditelja i intervenora za gluhoslijepe osobe"
Download PDF brošure.
Standardi kvalitete pružanja usluge prevoditelja i intervenora za gluhoslijepe osobe

Skip to content